niedziela, 21 lutego 2016

[Signal] And We... Sorekara Touchan hen (NarutoxSasuke)


Kontynuacja kultowej serii 'And We...' opowiadającej o szkolnych rozterkach miłosnych pewnej dwójki przyjaciół. Pierwsza część kończy się w momencie, w którym Minato, ojciec Naruto, nakrywa swojego syna ze swoim najlepszym przyjacielem w dość niezęcznej sytuacji.

And We... Sorekara Touchan hen


And We... Tou-chan since then
Autor: Signal
Pairing: NaruSasu + Minato
Gatunek:  slash/komedia
Hasło: -


And We... TRYLOGIA:
DOWNLOAD

  1. 1. And We...
  2. 2. And We... Sorekara Touchan hen 
  3. 3. And We... Itoshi Kimi no Shinrokibou Hen (w trakcie edycji)
Druga część 'And We...' w końcu na naszej stronie z lekkim poślizgiem. Miała być 10-Rankai, wiem ><'
Postanowiłam podjąć się ukończenia większości zaczętych przez siebie projektów zanim przejdę do nowych. W przygotowaniu trzecia część zamykająca romans bohaterów. Mamy na koncie alternatywną część opowiadającą o Minato i Kushinie pt. 'And We...Kushina no hikkoshi-hen' ale niestety po hiszpańsku wobec czego na obecną chwilę jestem zmuszona ją pominąć.

Część ostatnia przechodzi edycję i powinna zostać zbetowana jutro, późnym wieczorem (wszystko zależy od tego, jak z tą naszą Dess będzie).
UPDATE 26/02/16: Zajmie do kilku dni, ponieważ tom składa się z 55 stron. Doujinshi zostanie opublikowane w następnym tygodniu.
Naru przypomniała mi o specjalu And We..., który rozgrywa się pomiędzy częścią drugą a trzecią. Z tej racji przechodzi teraz tłumaczenie na angielskie. Detale o danym tytule opisane są TUTAJ.


Następny projekt
Dostałam dzisiaj pozwolenie od grupy Onigiri Ramen na zajęcie się tłumaczeniem Suikazury #3 z ich projektów, więc jak tylko dostanę od nich skany RAW, zaraz biorę się do roboty :p
Dla tych, co to nie kojarzą pozycji, odsyłam do linków niżej:

  1. 1. Dziewiczy kwiat Suikazury: Chłopięce lata
  2. 2. Suikazura: Słodka Woń 
  3. 3. Złota i srebrna odmiana Suikazury (tytuł może ulec zmianie)





T
C
B
E
DOWNLOAD 

download  

10 komentarzy:

  1. Nareszcie zaczyna robić się ciekawie :3
    Ciesze się, że wróciliścię ^^
    I czekam dalsze projekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ślicznie :>
      Zrobimy co w naszej mocy, żeby publikacje wychodziły przynajmniej kilka razy w miesiącu!

      Usuń
  2. No nawet nie jestem w stanie wyrazić, jak bardzo się cieszę! <3 tak się składa, że uwielbiam And We i strasznie chciałam przeczytać tę część po polsku. Dziękuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogo ja widzę! Minęło sporo czasu :>
      And We to także moja ulubiona pozycja. Kolejna część powinna pojawić się końcem tego tygodnia ^^ O ile wszystko pójdzie zgodnie z planem xD

      Usuń
  3. Jak zawsze czekałam na kolejnego doujina.. i się doczekałam! wszystko czego teraz potrzebuję to nowy doujin, którego zaraz zchrupię ;3 Bardzo dziękuję za waszą pracę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Małe pytanko. W którym miejscu znajduje się link by móc ściągnąć tłumaczenie? Bo nigdzie go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link wyświetla się po kliknięciu w zieloną chmurkę. Odsyła do portalu mediafire, z którego ściągniesz plik w formacie .rar lub .zip (bez hasła).

      Usuń
  5. Dzięki za odpowiedź. Wcześniej nie wiem dlaczego nie wyświetlałam mi się ta chmurka. Nawet pod tymi postami, które kiedyś już ściągałam O_o Dotąd nie wiem dlaczego tak miałam, ale teraz jest już wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ mieliśmy małą awarię, owszem. :) Ale po Twojej wiadomości zostało szybko posprzątane, więc dzięki za czujność. ;)

      Usuń

Podziel się, Dattebayo!

Dattebayo!!